Sommarshopping!

 
Jag & Johanna åkte till Commerce i Skövde så fort det öppnat idag. Tänkte se om jag kunde hitta lite sommarkläder till mig och Oliwer. Hittade lite kläder till Oliwer men ingenting till mig, förutom ett torrschampo på kicks, det luktar coccos! Fanns massa olika dofter. Äntligen hittat ett torrschampo som doftar gott.
 
Iaf så blev det tre par skjorts, två par mjukisbrallor, ett par jeans, en tshirt, en långärmad, tre par strumpor, ett par badskjorts + matchande badtröja med uv skydd till Oliwer :)
 
 
 
 
Nu är lassagnen i ugnen så nu ska jag duka och göra sallad :) Oliwer är nybadad och sitter nu i soffan och kollar på hockey. Redan en sportnörd!
 
Puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

Har du blivit blond och ljus i håret nu?:) annars ska du köpa ett torrschampoo i samma märke som det du köpt fast för brunt hår. Det är såå bra och man riskerar inte att se "grå" ut i håret så som det tenderar att göra om man inte är blondie:) hoppas allt är bra med dig finaste Malin, och att vi ses snart!

2013-05-05 @ 22:12:57
Postat av: Anonym

Ja men visst nu e ja ljus:-) inte helt blond men hon i affären sa att detta skulle passa, ska slinga mig i juni å då kommeer ja bli Blondie sen:-) hoppas allt e bra med dig med vännen, vi får dra ihop något kul i sommar sen:-)

2013-05-06 @ 07:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0