Sicket ruggväder.

 
Det har ta mej fan regnat precis hela dagen. Jag hade iaf tur när jag slutade jobbet klockan tre och skulle hämta Oliwer, då höll sig regnet borta iaf :) Eftermiddagen och kvällen har spenderats inomhus. Så skönt, är nästan alltid ute efter dagis då Oliwer ska cykla och leka med kompisar och härja runt i lekparken. Men idag när vi kom hem gick vi raka vägen in och så fick Oliwer bada och jag plockade och donade här hemma innan det var dags för middag. Efter middagen gjorde vi fruktsallad med melon, banan, ananas, nektarin, apelsin, äpple och kiwi, så gott! Vi satt i soffan och mumsade framför Ronja rövardotter innan det var dags för Lilleman att krypa ner i sängen.
 
 
Oliwer har nu somnat och jag sitter i soffan där jag blir kvar resten av kvällen :)
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: susse

fina skålar =) vart har du köpt dom?

2013-05-30 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0