Men jag har bara regn hos mig.

 
Vad jag hade sett fram emot en solig dag nu när man har varit ledig! Så himla typiskt att det skulle vara skit väder hela dagen. I morrse plockade vi mamma för att åka till Töreboda och se en skymt av pappa som skulle cykla viken runt. Tanken var att vi skulle ha med oss en picknik korg, filt och sedan sätta oss på en gräsplätt och hade mysigt. Istället stod vi i regn under paraply och bligade på alla som svischade förbi. Pappa kom runt på 2 timmar och 30 min, så han hade bra tempo! 7 mil, herregud det är långt. Min faster och kusin var också med, så dom hejjade vi också på!
 
När vi väl kommit hem lagade vi mat och så bestämde jag mig för att trotsa regnet och dra ner till snapen för en löprunda. Efter 3 km så öppnar sig himlen och det VRÄKER ner. Snacka om att jag spurtade på i en jädra fart den sista biten!
 
Nu kom vi precis in, Oliwer tjata tjata tjata och tjata om att få dra ut och cykla så det har vi precis gjort. Så denna dag har vi allt varit ute endel trots vädret.
 
Nu börjar magen kurra, tyckte vi kunde äta mackor & fil bara men det duger tydligen inte för herrarna här hemma utan dom vill ha pizza. Pizza house är ju nyöppnat så man kanske skulle ta och beställa därifrån?
 
Hoppas ni haft en mysig dag, inne som ute!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0