Man blir så lycklig!

 
För jävla gött väder idag eller hur?! Helt underbart att äntligen få känna lite värme! Jag hade tur att sluta kl tre idag, så jag har minsann hunnit njuta av solen. Jag och Oliwer cyklade ner mot stan och in på centrum salongen så Oliwer fick klippa sig, han blev så söt så! Efter frisör besöket satte vi oss på torget och käkade klings blåbärs glass, godaste glassen som finns. Va sedan ute i lekparken här hemma ända till klockan blev sex och det var dags för matlagning. Jag drog till spåret och sprang och Micke fixade käket. Det blev färsk citron pasta med lax & pesto/fetaost sås, mumsmums!
 
Mätta i magen är det nu dags att ta kväll. Oliwer ska strax krypa ner och jag ska slå mig ner i soffan med mina ömmande fötter i ett varmt doftande fotbad. Det blir gött de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0