Lady gaga

 
Har ju för sjutton glömt att berätta om Addes kändis fest som var i helgen, kan ju säga som så här att det var en av dom roligaste festerna jag varit på. Roligt folk, mycket dans, skratt och väldigt mkt alkohol...vi sätter punkt där ;P
 
Iaf så var jag lady gaga, bjuder på en bild resten orkar jag inte lägga upp nu.
 
Checka in mina värsting ögonfransar!
 
 
Sitter nu ny duschad och käkar en tallrik mussli & yoghurt, blev en springtur nu ikväll. Annars i eftermiddag har jag & Oliwer varit ute, så skönt att solen titta fram :) När Micke sedan kom hem rensade han ogräs och Oliwer lekte med Alvin så då tog jag tag i städningen inomhus, så nu doftar det ny moppade golv och ren tvätt :)
 
Oliwer ska precis gå och lägga sig och jag ska stoppa ner fötterna i ett fotbad så dom blir lena och fräscha. Usch för fötter, tycker man filar och har sig jämt men ändå blir dom hårda och sunkiga. Tånaglarna ska sedan få någon somrig färg :)
 
I morgon är det redan fredag, tycker denna vecka gått ruskigt fort. Slutar sex i morgon och på kvällen får vi gäster så då blir det grillning, på lördag är vi bortbjudna på grillning så detta blir en trevlig helg med god mat :)
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0