Jag ser det regnar jag ser det regnar..

 
....det var väl roligt hurraaa. Eller inte. Jädra skit väder!
 
Hoppas allt e bra med er, har inte mycket att dela med mig av eller någon vidare skrivlust häller för den delen. Blir så lack när det är dåligt väder, bitterf*tta helt enkelt.
 
Jag hade iaf bestämt mig för att grilla idag, kycklingen la jag i marinad igår så att den skulle vara mumsig idag och så hade jag köpt färsk sparris. Micke kommer hem och undrar vad fasen jag & Oliwer sysslar med. Där står vi i gummi stövlar med tänd grill och kikar upp mot himlen och ber att regnet ska hålla sig borta. Micke tyckte jag var knäpp som skulle grilla men jag ville ha min förbaskade sparris GRILLAD sådeså. Regnet höll sig borta och maten blev mycket smarrig. Sedan tog jag en chansning IGEN och drog ut och sprang, jag hade tur även då för inte en endaste regndroppe kom. Så att Micke dumförkarade mig för att jag skulle grilla och springa fick han äta opp!
 
Nu håller Micke på att natta Oliwer och jag har sjunkit ner i soffan alldeles ny duschad och luktar mumma av min nya viktoria secret lotion, mmmm. Har laddat hem en skräck film, tyckte det passade bra i det här ruggvädret.
Åhhh tänk om man hade en stooooooor påse godis från hemma kväll också, jag dör vad gott det hade varit! men jag får la ta mig en kiwi istället, frukt är också godis som Grynet säger.
 
Ha en mysig tisdagskväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0