Härlig lördagseftermiddag

 
Vilket helt fantastisk väder det har varit idag! Lagom roligt att jobba kan jag säga. Direkt när jag slutat vid två hämtade jag Oliwer och så drog vi hem till Lina. Där har vi glassat i solen hela eftermiddagen/kvällen. Oliwer bosatte sig såklart i poolen där han var mer än nöjd. Lina & Gottan har eurovision fest ikväll men Micke var bjuden hem till sin jobbar kompis och jag lyckades inte få tag i barnvakt så jag & Oliwer var med och grillade nu på kvällen och sedan åkte vi hem när resten av party folket trillade in =) Nu har vi precis bytt om och gosat ner oss i soffan, Oliwer är sååååå trött efter allt bad men han ska absolut se en film först. Får se hur länge ögonen är uppe där borta i hörnet :)
 
Hoppas ni har njuutit ordentligt i solen idag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0