Då var det redan söndag kväll.

 
Hoppas ni haft en bra dag. Jag & Oliwer har varit ute hela dagen förutom när vi åt lunch. Solen har gömt sig bakom molnen men det har iaf varit varmt och gött :) Mannen här i huset sov ända till klockan tolv, bakis & skakis idag minsann, men jag & Oliwer släpade med han ut nu på eftermiddagen så han skulle piggna till ;)
 
Nu har vi precis ätit. Grillade nötfärs burgare med fetaostbitar i, majs i folie & så hade vi hamburgare bröd och massa grönsaker till. Är såå mätt nu! Ska strax ta och göra i ordning en väääldigt trött plutt för sängen. Egentligen vill han se hockeyn men eftersom vi börjar tidigt i morrn måste han i säng tidigt. Micke ska ju såklart se hockeyn ikväll och jag ska nog göra han sällskap, det är ju trots allt final så lite intressant kan det ju kanske vara...
 
Neee nu ska jag blanda dipp som vi ska ha till chipsen senare och så ska jag få med Oliwer in på toan så gaddarna blir borstade!
 
Ha en fortsatt bra afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0