2 maj.

 
Idag är det min mammas födelsedag! Så stort grattis till älskade lilla mamma <3
 
Jag & Oliwer cyklade ner till stan efter jobbet för att leta present till henne. Hade verkligen ingen aning om vad jag skulle köpa. Hittade en grön lång klänning från Lindex och en lyxig body lotion som dofta coccos från parelle. Får hoppas hon blir nöjd :) (och att hon inte läser min blogg)
 
Jag själv hittade ett par jeans liknande kortare byxor. Ni vet sådant där mjukt tyg, och så var dom pösiga och hade häng i fram eller hur man ska förklara. Så jävla sköna, dom kommer användas flitigt i sommar. 259 kr på veromoda, mycket nöjd!
 
 
Planterade förut två små blommor till Oliwers rum, blev sött.
 
 
Asså, inte för att jag har gröna fingrar för fem öre men Micke alltså....han skulle köpa blomgjord och så bad jag honom att köpa två SMÅ blommor till Oliwers SMÅ krukor i hans rum. Jag sa åt honom att ta med en kruka så att han kunde kolla så att blomman passa eftersom jag visste till 99 % att han skulle köpa antingen för små blommor eller för stora. Och vad kommer han hem med?! En jävla ormbunke eller vad är det för något? Den står åt alla håll och inte är den speciellt fin häller. KARLAR!
 
 
Nu är jag sjukt trött i både kropp & knopp så nu ska det bli skönt att krypa ner i sängahalma.
 
I morgon är det fredag, underbart :)
 
Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0