Underbara fredag.

 
God kväll!
 
Dagen har varit toppen. Frisör besöket gick verkligen bättre än förväntat. Med tanke på att jag färgat svart på svart på svart så himla länge så lyckades Elin salong klipp-er få en bra färg. Vi började med att avfärga håret och sedan la hon i en toning. Resultatet blev en brun/röd färg. Trodde faktiskt att det skulle bli fläckigt och lite olika färger men det blev bra! Såå glad att jag gick till frisören och inte försökte mig på det här själv som jag gjorde sist när jag ville bli ljusare. Det resulterade i att jag fick gå med påskgul/pippilångstrumpröd och en jädrans massa andra färger i håret. Som sagt, denna gång blev det helt okej och om en månad har jag en ny tid och då ska vi bleka slingor. Så till sommaren kommer jag nog va en liten Blondie =)
 
Efter frisör besöket var vi i Skövde. Jag köpte en jätte söt topp, dödskalle örhängen, tre par trosor och en klänning/tunika liknande sak som jag ska ha i morgon kväll. Nöjd! Oliwer fick ett par vår skor, en virkad vår mössa och en fleece vind jacka. Jag bara ääälskar mössan! Han blev så jädra söt i den.
 
 
Sedan käkade vi lunch och hälsade på Marre. Så fin salongen var! Jädrar vad stolt jag är över dig älskade vän, du är G R Y M! <3
 
När vi sedan kom hem så städade vi, och kors i taket så fick jag även Mickes hjälp. Med mycket pust och stön från hans sida blev vi tillslut klara och hemmet är nu damm fritt och luktar mumma.
 
Efter städnigen pallrade jag mig ner till solariet där jag fick lite färg, kände mig genast lite finare. Usch & fy så blek jag var innan.
 
Nu har vi ätit och Oliwer har somnat. Till middag blev det basilika och soltorkad tomat fylld kyckling filé, sallad och till det friterade vi pommes och så gjorde jag en god kall sås. En stor burk lätt creme fraiche, två vitlöksklyftor, en kruka färsk basilika, salt&peppar. Mixade bara ihop det med en stav mixer och voooila, skit gott!
 
 
Ne nu ska jag kika på datorn efter en film att se ikväll och sedan åker godis skålen fram och sen blir det bara myspys i soffan resten av kvällen <3
 
Hoppas ni haft en bra fredag och får en mysig kväll.
 
Kramar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0