Spa kväll.

 
God afton!
 
Oliwer har precis somnat för natten och jag själv har satt mig i soffan med mina frusna fötter i ett härligt varmt doftande fot bad. En kletig svidande mask pryder även mitt ansikte och jag bara njuter. Kände att min stackars kropp behövde lite ompyssling. Eftersom jag har tänkt att besöka solariet i helgen tyckte jag att det kunde vara bra att rena ansiktet på djupet och öppna upp porerna så att säga. Kroppen fick sig en skrubbning igår i duschen med peeling handskar så nu känner jag mig rätt fräsch!
 
Annars har veckan varit bra, solen har varit framme och man har njutit av att det varit ljust! Idag har dagen därimot varit fruktansvärt seg. Timmarna gick verkligen i snigel fart på jobbet idag.
 
Har inte direkt något spännande att dela med mig utav. Just nu lääängtar jag bara till helgen då jag tror den kommer bli alldeles kanoners med bla slagerfest :) Jobbar i morgon sedan är jag ledig fredag och om jag får som jag vill så är jag även ledig lördag, hoppashoppas! Vilket fall om jag ska jobba eller ej så ser jag ruskigt mycket fram emot helgen då den ska spenderas med familj och bästa vänner!
 
Ha en mysig kväll, nu ska jag kika kockarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0