Onsdags kväll den tjugonde mars.

 
Har precis haft ett låångt samtal med bästa Marre. Hatar lite att vi bor i olika städer och alltid har så fullt upp, tiden räcker inte till att ses fast man många gånger vill. Men vi har våra telefon dejter iaf <3
 
Nu sitter jag har och är lite smått uttråkad. Finns inget på teve och min bok 50 nyanser av honom har jag läst ut. Har på filmen besökarna i bakrunden, en skräckis från 80 talet med Kjell Bergqvist. Har ni sett den? Haha. Riktigt b, men faktiskt läskig ändå!
 
Va många glada uppdateringar om skatten på facebook förut. Jag ber till gudarna att även jag blir glad när jag fått mitt brev. Har fått tillbaka varje år och dom slantarna har suttit fint till semester, sommar och allt vad det innebär. Man lixom räknar med att man ska få en summa. Jag håller mina tummar!
 
Neee jag tror bestämt jag ska borsta tänderna och krypa ner i halma, surfa på familjeliv och andra nörd sidor.
 
God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: marros

Ja avståndet suger verkligen! Saknar dig <3

2013-03-28 @ 18:17:53
URL: http://marrospettersson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0