Nu tackar jag för mig.

 
Nu ska jag strax krypa ner i sängen, i nya rena lakan. Fy farao vad gött det ska bli! Kommer somna så fort jag lägger mitt trötta huvud på kudden.
 
Eftermiddagen gick snabbt, vi hängde i köket och lagade den goda pastan jag skrev att vi skulle äta. Sedan satte vi igång att göra två tårtor som Micke ska bjuda sina jobbar kompisar på i veckan. Det är hans sista vecka i Norge sedan kommer han vara på hemmaplan <3
 
Det blev gräddtårta med hallon sylt & vaniljkräm som fyllning. Och på den ena blev det non stop & kiwi och på den andra riven mörk/vit choklad och hallon. Oliwer hjälpte såklart till, hans främsta uppgift var att prov smaka ;)
 
 
 
Neee sängen ropar på mig.
 
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0