Nu ska det frossas!

 
God afton!
 
Ville mest bara önska er en trevlig freda kväll, själv sitter jag nu ny duschad och har hällt upp ett iskallt glas vitt vin. Micke gick precis in med Oliwer i hans rum för att läsa god natt saga och natta honom. Jag ska strax ta och förbereda kvällsmaten, för i kväll ska jag & Micke äta själva när Oliwer somnat. Räkor står på schemat och det ska man äta i luuugn takt och sitta länge med, vilket inte passar Oliwer speciellt bra så ikväll fick han äta annan mat innan oss. Till räkorna blir det olika ostar, kex, rostat bröd, avokado och olika exotiska frukter. Det riktigt vattnas i munnen på mig! Muuuuuuuums.
 
Ska ta och tända massa ljus och börja skära upp lite frukt och göra i ordning ost & kex brickor.
 
Ikväll är det romantik som står på schemat <3
 
KRAM TILL ER!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah Niklasson

Nu vattnas det i munnen här med när jag läser! Imorgon ska jag köpa räkor bannemej! Haha! Trevlig helg på er :)

Svar: det smaka mycket bra kan ja säga =) trevlig helg på er också!
malpe.blogg.se

2013-03-01 @ 22:30:29
URL: http://hannahlillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0