Nu knäpper jag upp byxorna.

 
Ja jävlar i havet alltså. Skulle jag äta en endaste liten ynklig ärta så skulle magen vända sig ut och in kan jag säga. PROPP MÄTT med stort P. Efter jobbet hämtade Micke och Oliwer mig och så åkte vi hem till Mickes syster Maria & Pierre där även Linda, Christian, Emil, Simon & Robert var. Det bjöds på underbar påsk mat och efter det blev det en maffig choklad tårta, kaffe och godis. Hjälp, trodde byxorna skulle spricka ett tag. Timmarna gick och vi blev kvar där ända tills klockan var sju. Kan ju säga som såhär att jag inte direkt var sugen på att laga i ordning en flötig potatisgratäng och en kötta bete ikväll. Så middagen som var tänkt får bli i morgon kväll istället. Linda & Christian var lika mätta och trötta dom så vi bestämde så. Så i morgon kväll ska vi mumsa god mat, efterrätt, spela spel och tjöta skit :) Alltid lika roligt när dom kommer på besök <3
 
Nu håller Micke på att natta Oliwer. Han var såååå trött så dröjer nog inte länge innan det hörs snarkningar i hans rum. Jag & Micke ska päsa i soffan framför en film. Men inget godis kan jag säga att det blir, usch! Jag fick ett påsk ägg av Malin idag, gulligt! Men det får allt ligga i skafferiet. Just nu vill jag inte se det.
 
Oliwer, han fick ytterligare ett påskägg idag hos sin faster, det hade dom gömt i trädgården och så fick vi gå och leta. Oliwer gömde ett ben till Topaz, så att även han skulle få något :)
 
Bjuder på ett par bilder.
 
 
Jippi jag hitta det!
 
 
Oliwer med sina fina gudföräldrar
 
 
"lilla Topaz"
 
 
Ha en fortsatt bra påskaftons kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0