Love is in the air.

 
Jahapp, då var jag inte längre den enda kvinnan i Oliwers liv som han beundrar och tittar på med kärlek i ögonen. Den andra heter nämligen Maja. Hon är sex år och går på rockringen. Oj vad Oliwer pratar om henne ska ni veta! "Maja kan bära mig, Maja drar mig i pulkan, Maja hjälpte mig när jag trilla, jag tycker om Maja, Maja är snäll, jag vill leka med Maja" osv osv. Oliwers fröken sa att att Maja och hennes kompis alltid leker med Oliwer när dom ses ute samtidigt alla avdelningar. Dom följer han till dörren när han ska gå in och dom håller han i handen och drar han i pulkan. Haha, så sött. När dom åt mellis häromdagen hade Maja kommit till Oliwers bord och satt sig breve honom.
 
En annan söt sak, på mormors fest hade ju Oliwer vax i håret och på söndagen när vi skulle tvätta bort det sa han bestämt NEJ jag visa Maja jag har vass (vax). En annan dag sa Oliwer: Maja komma hit mamma? haha ja du får väl fråga henne sa jag. "Maja kan sova i stora sängen?" Hahaha...vette sjutton om sova över är dags ännu......
 
Ja, att vara 2,5 år och tycka om någon är ju sannerligen lättare än när man kliver in i vuxen livet. Då är inte kärleken en dans på rosor och man får verkligen känna på en och en annan vass tagg. Så njuut min son, än så länge är det bara hålla handen och ses på utegården som gäller, inga konstigheter eller krångligheter :)
 
God natt på er
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men goding då!! Hur söt får man vara, redan en tjejtjusare ;)

Svar: haha ja visst e det gulligt :)
malpe.blogg.se

2013-03-01 @ 13:25:57
URL: http://infinitytimesinfinity.blogg.se
Postat av: frida axelsson

Nej men gud vad gulligt!

2013-03-04 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0