Ledig heeeela helgen =)

 
Behöver inte vara på jobbet förens måndag morgon, nu ska jag njuta av en heeel helgs ledighet!
 
God morgon på er föresten!
 
Sitter just nu och dricker mitt morgon kaffe. Kl nio ska jag vara på salong klipper där jag ska spendera ett par timmar. Nu ska det svarta bort bort bort! Resultatet kommer sannerligen bli intressant.....
 
Efter mitt besök hos frisören ska jag sedan plocka upp mina grabbar för en tripp till the big city, Skövde. Ska se om jag kan hitta nåe snyggt till lördag och sedan ska vi käka lunch och bara strosa runt. Ska självklart även besöka Marres salong då jag varit en värdelös vän och inte varit där än?! Det ska bli jätte roligt att se hur hon har det!
 
Efter våran Skövde tripp så ska jag ut i spåret hade jag tänkt och sedan ska jag även hinna besöka solariet. Det är ju Mickes syster & hennes sambo som äger sun city så jag har samlat på mig endel solkrämer. Frågan är vilken jag ska använda idag? :)
 
 
 
 
Vi hörs ikväll, nu måste jag kamma barret innan jag ska dra ner mot stan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0