Ge mig sol!

 
Då var det kvälla igen. Lill killen har precis somnat och jag har krypit ner i soffan med dun täcke och tjocka raggisar på fötterna. Va trött jag är på kylan nu! ååh som jag längtar till att kunna sitta på en uteservering med en kaffe latte i näven och känna solens varma strålar mot kroppen. Nu är det nog med kyla!!
 
Idagens har jag jobbat. Slutade klockan tre och då drog jag & Oliwer hem till Lina där det bjöds på kaffe/festis och choklad cookies. Efter en mysig fika drog vi sedan till Willams för att handla. Lina följde med och det var sannerligen till hjälp då det oftast blir kaos att handla med min son själv, haha!
 
Jag handlade bla lite gottigheter till helgen då vi ska ha middag här för två av mina tjej kompisar + deras respektive. Ska bli så himla trevligt att ses allihopa då våra grabbar inte känner varandra så där jätte bra. Jag planerade varm rätt och efterätt igår och kan säga som såhär att det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Kommer nog bli riktigt lyckat!
 
Nu ska jag ta mig en skål musli och invänta Arrow. Har ni testat pauluns musli? Jag har testat alla smaker men hasselnötter&dadlar är absolut den godaste!! Den är nyttig och mättande, dock lite dyr men så är det ju fasen alltid med nyttiga saker.
 
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0