En hel dag ute :)

 
Hela dagen har spenderats ute i den härliga solen. Gick ut så fort vi ätit frukost i morse. Spelade bandy, gungade, promenerade och njöt av solen. Oliwer deckade i vagnen och sov när vi kom in. Passade på att duscha & fixa i ordning oss och lagom till att Oliwer vaknat åkte vi ut till sjöängen till min faster&man + mina kusiner och kusin barn. Dom höll på att vårstäda i deras gigantiska "trädgård". Sedan grillade vi korv utomhus över en öppen eld, mysigt :)
 
Nu kom vi precis hem, är riktigt kall om fötterna nu så det var skönt att komma in i värmen måste jag säga. Ska ta mig en kopp kaffe och slappa en stund innan det är dags att förbereda inför kvällen då vi får gäster :)
 
Hoppas ni har haft en bra dag och får en bra kväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0