Breaking down, part 2.

 
 
Nu ska den här token på bilden strax krypa ner i sängen och på teven ikväll är det vampyrer som gäller!! Nyaste twilight, yeeeees! :D Maten ikväll blev förövrigt väldigt god. Dock blev det inte oxfilé som var planen från början, den var alldeles för stor och att dela den fryst var omöjligt. Så den får ligga i frysen och vänta, får bli att vi äter den när vi har middags gäster, så vi orkar äta upp hela. Såå ikväll fick det bli fläskfilé fylld med soltorkade tomater och mozarella ost, stekt bacon inlindad färsk sparris, rödvinsås och bakad potatis med persiljesmör. Behöver jag säga att jag är proppmätt?! Vet inte hur många gånger Oliwer sa "mmmmmmmmmmm" gott! Han tryckte i sig en bamse potion och efter den mumsade han en jädrans massa godis som han fått av sin Faster Maria.
 
Nu leter han som en galning efter sin tutte, just nu drar han med bandy klubban under soffan för att kolla om den gömmer sig där i dammet? Så fort han hittat den är det dags för sagoläsning å sedan sängen. Och jag tänker sedan slå mig raklång ner i soffan med en skål kina puffar på den redan väldigt fulla magen.
 
Hoppas ni har en mysig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0