Äntligen nerslagen i soffan!

 
Den här dagen har gått fort men samtidigt känts väldigt lång. Lämnade Oliwer halv åtta i morrse, promenerade sedan bort till Vadsbo där jag hade ett möte och fick mina betyg. Kom verkligen inte alls i håg vad jag hade i betyg och det var bättre än vad jag minns så det var ju roligt =P Träffade även min faster som jag bytte ett par ord med, hon jobbar som kurator på Vadsbo. Kändes väldigt skumt att gå in där måste jag säga =P Vad åren går fort!
 
Sedan blev det en promenad till stan där jag mötte upp Karolina för en frukost innan det var dags att gå och jobba. På jobbet har det varit hur mycket som helst att göra, visste inte riktigt vad jag skulle börja med och hur jag skulle hinna klart innan jag gick. Hade iaf en mycket trevlig tjej till hjälp, Ebba som antagligen ska sommarjobba hos oss i sommar. Duktig tjej!
 
Nu ligger Oliwer och kollar på bamse och jag har precis betalat räkningar. Skulle behöva plocka ordning lite här men har ingen som helst ork till det. Nu ska jag bara mysa resten av kvällen med lilla hjärtat. I morgon har vi  sovmorgon, G Ö T T.
 
Föresten, 25 maj ska vi på 30 års fest. Temat är "kändis" vad sjutton ska jag vara???? Kom med förslag snälla ni! Tänk på att jag kommer va ljus i håret när festen är. Måste kika med Adde vad han menar med kändis. Om det måste vara en typ Hollywood kändis eller om man typ kan va pippi långstrump. I så fall funderar jag på tingeling. Ni vet peter pans tjej. Vart man får tag i en sådan klänning som hon har vet jag inte men. Någon som vet vart man kan beställa utklädnads kläder? Gäller att planera i tid, inte ofta man klär ut sig så man vill ju att det ska bli bra!
 
Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0