Snabb uppdate!

 
 
 Hej på er!
 
Har inte haft tid eller ork att slå på datorn och blogga. Kroatien resan var helt fantastisk, klarblå himmel varje dag, över trettio grader varmt, fantastiskt vatten, god mat och god dryck! Vi njöt ordentligt ska ni veta. Bilder kommer men har inte haft tid att föra över än men lovar ett inlägg med bilder från resan senare i veckan :)
 
Nu har allt varit som vanligt sedan vi kom hem, jobb & allt annat som hör till vardagen. Helgen har varit bra, fredagen spenderades hemma i soffan och jag & Micke hade plockmys med ost, kex, räkor, jordgubbar och massa annat smarrigt <3
 
Igår vart det lite partaj, kvällen spenderades hemma hos Lina med tapas och drinkar. Super trevlig afton med mycket skratt! Sista timmen spenderades på statt vilket var väldigt onödigt. Bra musik men jätte lite folk?! Man försöker ge uteställena en chans då och då men varenda gång blir man besviken. Bara små folk och folk som lever kvar i samma spår år efter år. Förstår inte det roliga men :)
 
 
Idag har jag inte varit bakis alls, skönt det! Men trött har man varit hela dagen. Eftermiddagen har spenderats med mamma och pappa. Först var vi på bistro och åt pizza på uteserveringen, myys! öl till alla förutom mig och Oliwer såklart....cola kan nog aldrig smaka godare än vad det gör dagen efter en utekväll! Sedan tog vi en glass i hamnen och Oliwer lekte i lekparken en stund.
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför teven och inte röra mig ur fläcken mer idag. Nu har kropp och knopp sagt stopp, trööööött!
 
Hoppas ni mår fint!

 
 

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

Äntligen update:) men måste ju erkänna att det var avsevärt mycket bättre att träffa dig och få en uppdatering live istället:))

2013-07-01 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0