Och där tog jag semester.

 
Wooohooo! I dag börjar min första semester vecka. Sedan har jag mer semester senare i juli. Och hur ska jag spendera min första semestervecka kanske ni undrar? Den ska spenderas i K r o a t i en!! På en ö som heter brac. Som jag har längtat! värme, sol, bad, god mat och bara koppla av och njuuuta. 06:20 lördag morgon sitter vi på planet mot värmen :) Så i kväll har vi packat och donat här hemma så att allt ska vara klart. Morgon dagen är det fullt upp då jag först ska till frisören och slinga håret, nu hoppas jag det blir blont å fint! Eftermiddagen/kvällen vankas det studentfirande för Alexandra & Erik ute i sötåsen. Dock blir det en tidig kväll då vi måste hem i säng, halv två på natten är det dags att sätta sig i bilen mot Landvetter.
 
Förutom att packa har jag förberett kroppen inför resan. Jag har gjort ansiktsmask, peelat & skrubbat mig, noppat ögonbryn, målat naglarna osv. Vad härligt det ska bli att få bli brun och fräsh!
 
Fick en peelingkräm av Malin idag + ett korall färgat naglack och ett läderarmband. Inte nog med det, fick även ett kuvert med en bra sommarbonus i som jag var värd tyckte hon. Hon är ju för goo!
 
 
Nu kommer bloggen stå still en vecka som ni förstår, men vi hörs när jag kommer hem då jag kommer berätta om resan och självklart visa bilder :)
 
Må gott!
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: susse

Ha en jätte skön semester =)

2013-06-14 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0