Låt dom lediga dagarna inte gå så fort..

 
Söndag, ända lediga dagen i veckan börjar lida mot sitt slut. Timmarna springer iväg alldeles för fort och snart är det dags för kvällens sysslor så som bad, kvällsmat, plocka fram kläder inför dagis osv.
 
Vilket fall så har denna söndag varit riktigt bra. Oliwer var så snäll och bjöd på sovmorgon i morrse, härligt :) När vi sedan stigit upp så märkte vi att solen sken vilket var en glad överaskning då jag trodde denna söndag skulle bestå av regn. Väl uppe och med frukost i magen satte vi gång att storstäda och efter vi fixat i ordning oss styrde vi bilen mot Lidköping för lite söndags shopping :) Jag köpte mig en tunn och "fladdrig" tshirt, Micke köpte en piké och två linnen och Oliwer fick två tshirts.
 
 
 
Älskar villervallas kläder då dom har mycket färgglada och prisvärda kläder av hög kvalitet. Kommer ihåg en villervalla butik som jag var i förra sommaren i Göteborg. Man ville köpa allt!! Så himla mycket söta och snygga kläder. Tjej kläderna är helt underbara! Den gången köpte jag två tshirts, en med meloner och en med apelsiner och dom två tröjorna har varit mina favoriter sen dess och Oliwer kan fortfarande ha dom.
 
Efter en sväng i affären så blev det stopp i Götene på hemvägen där vi slog oss ner på en uteservering och åt pizza. Solen lös och det var såå gött att sitta där och mumsa :) Solen riktigt stekte!
 
När vi sedan kommit hem till stan åkte vi hem till Oliwers kusiner där vi satt på altanen och fikade medans Oliwer och våran gudson Melker busade runt i trädgården. Den ungen har ta mej fan allt så att Oliwer skulle tröttna var ingen risk. Vi fick med oss en påse leksaker och en springcykel hem. Oliwer har tur att han har så många kusiner han kan ärva saker av. Inte mycket grejjer vi har köpt då vi får precis allt. Snart behöver Oliwer ett garage att placera alla sina fordon i, jösses.
 
Hoppa studsmatta är kul :)
 
 
Fotbollsmatch mot kusinen!
 
 
 
Ne nu är det som sagt dags att ta tag i kvällens sysslor, ska sätta igång och laga kvällsmat. Jag är bannemej mätt sedan pizzan men min sambo är såklart hungrig och så behöver han en matlåda till i morgon. Det blir pasta med kyckling, soltorkade tomater och pestosås. Jag själv tar mig nog en tallrik fil senare.
 
Hoppas ni haft en fin dag :)
 
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0