Vi går mot ljusare tider!

 
Har faktiskt inte tänkt på det innan att det har börjat blir ljusare, förens idag. När jag slutat kl 15:00 så har det förut varit kolsvart när jag hämtat Oliwer på dagis. Men idag var det ljust, så skönt. Så jag skyndade mig när jag slutat, lämnade bilen, hämtade vagnen och traskade ner mot dagis. Sedan gick vi stockholmsbacken hem. Skönt med frisk luft och en promenad, fast kallt var det minsann!
 
 
Nu håller Oliwer på och lyssnar på spotify på min mobil, inge vidare bra med tanke på att hela min mobil snart är katastrof, så mycket knappar han trycker på....instagram är borta och jag har numera japanska/kinesiska som meddelande språk?!. Suck! vilket fall går Gangman style på reapet om och om igen....
Så nu ska vi dansa här tycker han, så bäst att göra som lilleman säger <3 I kväll kommer Lina upp och hälsar på :)
 
Hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0