Slut på glidandet!

 
Usch å fy....i morgon börjar alltså dagis i vanlig ordning igen. Lämning, hämtning och stressiga mornar. Micke har ju haft jul ledigt ett bra tag nu så Oliwer har fått vara hemma och jag har blivit bortskämd med att kunna ta de lugnt på morgonen då jag bara haft mig själv att fixa i ordning. Kommer bli en omställning för Oliwer i morgon då det har varit mycket sena kvällar och han har inte gått upp före nio en enda dag. I morgon ska han alltså upp halv sju...kommer bli sura miner om jag känner min son rätt. Men samtidigt blir det skönt med en ordentlig vardag, rutiner osv. Framför allt ordentlig mat och mat på normala tider!! Så mycket choklad, godis, julmust, lussebullar osv som han har tryckt i sig....och jag med såklart =P
 
På tal om mat så blev lunchen jag gjorde tidigare förbaskat god. Grillad kyckling med pesto sås, pasta, tomater, ruccola och så lite solroskärnor och rödlök på toppen. Mums!
 
 
Nu ligger godingen och sover, i sin säng för första gången denna vecka. Eftersom han haft feber så har han vaknat massor och velat ligga PÅ sin mamma varenda natt. Ska bli sköööönt att kunna bre ut sig i natt!
 
Jag har nu duschat och packat dagis väskan, ska själv ta och krypa ner i sänga halma så man är pigg i morgon.
 
Natti natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0