Sicket fynd!

 
Idag efter jobbet knalla jag & Therese in på veromoda där jag fynda ett par jeans. Jag har jätte svårt att köpa jeans då jag aldrig tycker dom sitter sådär perfekt som man vill dom ska göra. Hälften av alla jeans jag äger använder jag aldrig. Har två par jag verkligen gillar och som använts flitigt alltför länge. Men som sagt idag hade jag tur, ett par lite högre stretch jeans. Exakt sådana som jag gillar! Dom satt som smäck. Mycket nöjd =)
 
Skulle egentligen kilat in på bokhandeln för att köpa boken alla pratar om. 50 nyanser av honom. Men Micke & Oliwer väntade på mig i bilen så det får bli en annan dag! Har nu precis satt på en maskin tvätt och duschat. Ska kika lite recept till kvällens middag. Räk pasta hade jag tänkt mig. Har en påse räkor & lite annat gött i kylen så får se om man kan koka i hop något som blir bra.
 
Efter maten väntar en stooor påse godis från rattugglan & en film, Impossible. Såg föresten en film igår med Mikael persbrandt. Hypnotisören, helt okej svensk film!
 
Hoppas ni får en härlig kväll med fredagsmys såklart <3
 
All kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0