Kylan påverkar plånboken!!

 
Ja dra mig baklänges...har betalat räkningar precis och elen denna månad var dyrast hittils, någonsin. Kulkul. Radiotjänst tyckte oxå det var dax att skicka en äcklig faktura. Man tackar!
 
Annars nu på eftermiddagen har mamma, pappa & Oliwers kusin Noel varit här. Vi har mumsat semlor & tosca kaka. Första semlan i år och den var mycket god :) Dom åkte nyligen och nu kollar Oliwer på skönheten & odjuret och mumsar lördags godis som mormor & morfar köpte med sig. Micke diskar och jag sitter ju här. Funderar på om jag ska tappa upp ett varmt skum bad. Känner mig inte riktigt frisk, ont i både hals och näsa.
 
Annars nu ikväll blir det tacos, sen bara ligga i soffan och ta det lugnt.
 
Hoppas ni haft en bra lördag <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0