KAPA DASKEN!!!!!!!!!!!!!

 
Jag blir så förbannad arg, ledsen frustrerad och rent ut sagt galen av att läsa aftonbladet ibland! Alltid är det någon artikel som sätter sig på näthinnan och vägrar försvinna. Alltid är det något hemskt om barmmisshandel, våldtäkter eller djurplågeri. Häromdagen läste jag en artikel om en pedofil, en sjuk jävla äcklig gubbe som sitter vid sin dator och gör fruktansvärda saker som jag inte vill nämna här. Ni kommer då också som jag att må precis skit och få detta på näthinnan vare sig ni vill eller inte. Jag har haft den artikeln i huvudet sedan jag läste den och den försvinner inte. Som mamma skulle man inte kunna kröka ett hårstrå på sin lilla älskling och så finns det föräldrar (visserligen fattiga) som gör ta mig fan vad som helst för pengar. Dessa människor är sjuka, dom har sjuka tankar och går i gång på sjuka saker.
 
Ett annan sak som gör mig så frustrerad är Sveriges mesiga straff. Kolla tex södermannen, han som våldtog ca 15 kvinnor på 70-talet. Han gick in till dom när dom sov, med en mask över huvudet och med en kniv i handen våldtog han dom. Han sitter i fängelse i två år innan han släpps. Då dömd för FEMTON våldtäkter. Två år senare är han igång igen, han grips men rymmer och är på fri fot ända till 1985. Han säger att han inte ångrar någonting, men ändå anses han frisk för att släppas ut två år senare. Nu är han 65 år och är häktad igen för att han misstänkt våldtagit en 15 årig flicka under längre tid.
 
Sådana människor är sjuka!!!! dom blir aldrig friska och dom borde sitta inne bakom lås och bom för alltid!!! Jag är utan tvekan för kastrering på pedofiler och våldtäkts män. Jag skulle med glädje kunna vara bödel och jobba gratis med att klippa av deras vidriga, ja ni vet vad mellan bena.
 
Jag önska så att jag kunde hjälpa dessa offer, alla försvarslösa barn, djur där ute som blir så illa behandlade.
 
Jag mår illa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0