I mina mjukisar.

 
Trivs jag tydligen bäst? Jag mjukis byxorna har varit på hela dagen. Efter frukosten i morrse hade ingen här hemma energi till något. Men tillslut fick vi tummen ur och började städa bort julen, när vi ändå var igång så blev det även skrubbning av kakel i kök/badrum, dammning, dammsugning etc. Torkade ur kryddhyllorna och slängde halv tomma burkar. Mycket man kan hitta sådär när man städar...bla en flaska polka shot som jag sparat i evigheters evighet. När jag tänkt använda den vette sjutton men den gick ut 2007.....=P
 
Sedan bestämde sig Micke & Oliwer för att åka till Töreboda och kolla hockey, jag var inte alls sugen på att hoppa ur mjukiskläderna och fixa till mig så jag stannade hemma. Tvingade mig ut på en promenad, väldigt skönt med frisk luft efter en hel dag inne!
 
Nu rullar torktumlaren och ljusen är tända. Har precis klivit ur badet, använt mina nya hår produkter som jag fick i julklapp, åååh så gott håret luktar nu!
 
 
Schampo & balsam från Kérastase, en underbar inpackning (Bamboo) & en olja från orofluido. Oljan har verkligen blivit en favorit för mitt hår, sveper in håret i ren lyx. Den innehåller tre naturliga oljor i en utsökt blandning som inte gör håret fett och som snabbt absorberas utan att efterlämna rester av produkten. Konsistensen är silkesaktig och doften en läcker kombination av amber och vanilj. Rekomenderas starkt!

Får hoppas grabbarna kommer hem snart för jag håller på att dö av hunger, sitter och moffar potatis chips i brist på annat. Ska väl sätta igång med middagen snart här, spagetti&köttfärssås. MUUMS!
 
Hoppas ni haft en bra söndag.
 
//all kärlek

Kommentarer
Postat av: Hannah Niklasson

Den oljan ska jag införskaffa låter det som! Heter den bara så? :)

2013-01-16 @ 00:58:07
URL: http://hannahlillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja de gor den, Googla sa hittar du :-)

2013-01-16 @ 07:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0