Arga, förbannade, trotsiga....

 
....gnälliga & UNDERBARA unge! Ja jösses amalia, Oliwer vaknade verkligen på fel sida i morrse. Inget var bra, frukosten va äcklig, han skulle inte klä på sig, inte byta blöja, inte borsta tänderna och absolut inte åka till dagis. När jag tröttnade och röt i från då grät han efter pappa. Ja jösses...kändes så där att lämna på dagis då våran morgon rent ut sagt var förjävlig. Dessutom kände han ingen av fröknarna som var där idag och dom två barn han känner var häller inte där. Så han såg riktigt sorgsen ut när jag gick :( men när jag sedan väl hämtade honom kvart över sex så var det en överlycklig kille som kom farandes <3 tjejen som var där sa att det hade gått jätte bra och att han är otroligt lätt & glad att ha att göra med, vilket jag har hört så många gånger förut. Då värmer det i mamma hjärtat! <3
 
Eftersom jag jobbade stängning idag hann vi inte med så mycket när vi kommit hem, blev kvällsmat (avokado mackor & mango smoothie på Oliwers begäran) sedan ett bad och bums i säng.
 
Jag har satt igång en maskin tvätt och plockat i ordning efter kvällsmaten. Ska strax slå ner arslet i soffan och invänta Sveriges mästerkock! Kika ni på det igår?
 
Föresten måste jag säga att jag blir så glad när jag ser att det är många som läser, jag menar...vad skriver jag som är intressant? Läste lite nya bloggar i går och sättet endel skriver på fängslar en direkt. Vet inte hur jag ska förklara hur jag menar...roligare inlägg än vad jag gör iaf! jag slaffsar ju bara ner lite snabbt vad jag typ gjort på dagen, ätit osv ....typ =P Så tack till er som följer <3
 
I morgon börjar jag tidigt och slutar kl tre, jippi! På kvällen kommer mamma & pappa hit, har en kruka färsk rosmarin hemma så tänkte baka foccatio bröd...frågan är vad jag ska ha till? Någon soppa blir det men vilken har jag inte kommit fram till...förslag???
 
Ne, soffan kallar!
 
Puss (=

Kommentarer
Postat av: Hannah Niklasson

Jag fastnar bara för personliga bloggar så som din t.ex, varför vet jag egentligen inte utan de känns väl mer..mänskliga eller hur man ska säga :p minestronisoppa kanske skulle passa till foccacia? Låter italienskt båda delarna så det bör ju funka :)

2013-01-09 @ 00:05:41
URL: http://hannahlillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0