2013.

 
Jävla dator kan jag börja med att nämna! Anledningen till att jag inte bloggar varje dag är min dator, måste göra något åt detta. För blogga vill jag! Skrev ett långt inlägg på nyårsafton men självklart stängde datorn av sig och allt försvann. Nu gör jag ett nytt försök med andan i halsen.
 
Nyårsafton och timmarna på det nya året spenderades hos Lina & Gottan. Sjukt god mat, god dryck och en väldigt lyckad kväll! Oliwer sov igenom fyrverkerierna även detta år?! Tänk om en annan kunde sova så djupt. Tack till Lina & Gottan för en perfekt nyårsafton!
 
Annars tycker jag att det känns väldigt skönt nu med ett nytt år. Dock väntar tre tråkiga månader...Januari, februari & mars...bara hoppas det går snabbt till våren!
 
Helgen har varit lugn och skön, Oliwer är idag frisk efter att ha legat i över 40 graders feber i veckan. Som tur var har Micke varit ledig så han har kunnat vara hemma och pyssla om honom. Oliwer som för det mesta klarat sig från alla sjukdomar har den senaste månaden sannerligen haft otur. Maginfluensa gånger två och sedan hög feber i en hel vecka.
 
I  fredags bjöds det på entrecote & potatis gratäng hemma hos mamma & pappa och sedan blev det glass framför gladiatorerna. Hade en väldigt besviken Oliwer hemma som inte fick följa med till momma och moffa. Men han och hans pappa fick nog en mysig kväll ändå :) Igår efter jobbet var jag & Oliwer bara hemma och slappa. Lina gjorde oss sällskap på eftermiddagen över en kaffe. <3 På kvällen låg jag i sängen och kikade en film, farlig förbindelse hetter den. Var rätt bra faktiskt.
 
Idag började vi dagen med en promenad hem till Johanna där hon hade dukat upp en hej dundrande god frukost!
 
 
Nu kom vi precis hem, svängde in på oxen för att handla lite till lunchen. Ska göra färsk pasta med pesto/kyckling sen tänkte jag. Gick även förbi Österåsen och kikade, Oliwer börjar ju där i morgonen. Dock har jag ingen som helst aning vart vi ska gå in i morgon bitti då det inte stod på dörrarna vilken avdelning som är vilken?
 
Ne nu ska jag skriva handlings lista då det måste storhandlas i eftermidda...ekar tomt i både kyl och frys.
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0