Trötta fötter...

 
Mina stackars fossingar skulle behöva sig ett varmt skönt fot bad. Idag har det gått i ett, jag har jobbat 8-18 utan rast, ingen lunch hanns med utan jag har levt på kaffe slurkar i farten, tuggumi och en halv dosa rapé mini. Var hemma halv sju eftersom jag gick hem. Skönt att komma innanför dörren och känna underbar doft i hela huset! Ljusen var tända och maten på bordet, perfekt.
 
Sitter nu i soffan och mumsar godis, har precis kikat klart på gladiatorerna och inväntar nu en film som börjar kl tio på ettan, bristande bevis heter den. Förmodligen kommer jag inte orka se klart hela utan däcka efter halva.
 
Klockan ringer halv sju i morgon, hoppas vi blir klara i tid i morgon med städning och allt som ska göras innan man kan låsa och gå hem. Förhoppningsvis kl tre!!
 
Hoppas ni haft en härlig fredag.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0