Söndags kväll...

 
 
Nu sitter Oliwer trött i soffan och kikar bollibompa. Vi kom nyss hem från syster där vi har spenderat eftermiddagen. Det blev kaffe, fruktsallad & glass, gottigt!
 
Annars idag har vi varit ute och åkt pulka, lekt i lekparken & promenerat. Hann även med att bara ligga på soffan och glo en film medans Oliwer sov middag & Micke kockade i köket, blev fläskkotletter, potatis, gräddsås & ärtor till middag, jag bestämde maten och Micke fick laga den, perfekt :)
 
Nu ska vi bara mys resten av kvällen, har en skål natur godis i skafferiet och en flaska pepsi i kylen som jag misstänker kommer fram på soff bordet om en stund :) Jag & Oliwer har sovmorgon i morgon då jag inte börjar fören elva, så skönt!
 
Ha en mysig kväll så hörs vi i morgon.
 
Kram från bergsgatan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: susse

Är du o Micke tillsammans igen? =)
Ha en jätte bra kväll.
MVH En nyfiken bloggläsare =)

2013-02-10 @ 20:23:41
Postat av: Hannah Niklasson

Så mysigt ni verkar ha haft det :) Längtar lite tills Elsa blir lite större så man kan leka ordentligt i snön! Vill bli ett barn på nytt ibland känner man ;)

Svar: ja ja tycker det bara blir roligare och roliga ju större Oliwer blir :)
malpe.blogg.se

2013-02-10 @ 22:15:13
URL: http://hannahlillemor.wordpress.com
Postat av: Elin

Åh vad Goa bilder på er! Saknar er så!!!

Svar: Och vi saknar dig!!! <3 har du börjat blogga igen?=) va e de för lösen ?
malpe.blogg.se

2013-02-14 @ 17:07:44
URL: http://infinitytimesinfinity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0