Så tyst, för tyst..

 
 
Nu åkte precis Lina hem, hon har varit här och druckit thé, tjötat skit och så har vi kikat på familjen annorlunda. Det programmet är ju underbart, men hur dom orkar det kan jag inte alls förstå. Fast mysigt & jädrigt kul verkar dom ju ha :)
 
Idag hämtade jag Oliwer vid sex när jag slutat och så åkte vi vidare hem till hans farmor. Fick en stor potion kålpudding med potatis, muuuumma! Sen var det dax att pussa Oliwer hejdå eftersom han ska spendera natten där. Dom ska nämligen åka tåg till Lidköping i morgon då hans farmor är ledig. Dom tyckte det kunde vara en rolig grej då Oliwer aldrig åkt tåg förut. I Lidköping ska dom sedan kika i affärer, knalla runt & äta lunch. Blir nog en rolig och mysig dag för lillplutten! Han var så glad och tjatade hela kvällen igår om att han skulle åka tåg :) Jobbar väldigt mycket denna vecka så passa ju bra att han fick ledigt från dagis i morgon. Malin åker utomlands i morgon så jag har mycket att stå i och mycket ansvar. Så veckan och helgen kommer svisha börbi och bara bestå av jobb, men klirr i kassan är ju alltid gött.
 
Väldigt tyst och tomt utan lilleman här hemma nu, sova helt själv i natt blir inge roligt :( Men lite skönt att kunna knalla upp lite senare i morgon och bara ha sig själv att fixa i ordning.
 
Ne nu blir det tvn en stund innan det är dax att krypa till kojs, klockan ringer kvart över sex.
 
Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0