Onsdag kväll.

 
Slutade klockan tre idag, efter att jag hämtat Oliwer så åkte vi till Lundstedt och mötte upp den här söta tjejen på bilden och hennes mamma för en fika. Mysigt!
 
 
Efter det så åkte vi till Coop för att handla lite, tog sin lilla tid. Inte alltid lätt att handla med Oliwer minsann, han plockar i både det ena och andra i korgen och jag får plocka ur =P Bamse youghurt ville han minsann ha så det fick han välja. Resten ställde jag tillbaka medans jag fick blickar som kan döda ;)
 
Nu sitter vi i soffan och myser, ska strax bädda ner lillkorven och läsa godnatt saga. Annars nu ikväll blir det att sitta framför teven när Oliwer somnat. Mästerkocken kl åtta och efterlyst kl nio! En telefondejt med en mycket saknad Marre är även inbokad <3 Misstänker att jag även kommer fortsätta att läsa ett par sidor ur min bok. Kunde inte lägga ifrån mig den igår, så bra! Klockan var nästan halv ett när jag släckte. Så ni som undrar vad jag tyckte om den, fantastisk! Ja, mycket sex kan man ju lugnt säga att det var. Kan ju behövas för mig som är gräsänka, haha! Ne men väldigt fängslande bok må jag säga. Kommer inte dröja många dagar innan jag läst ut den!
 
Ne nu gnuggar Oliwer ögonen här, sängen kallar!
 
Puss&kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0