Nu tar vi kväll.

 
Mammas bandy galna kille <3
 
 
Kom precis hem från mamma & pappa, jag & Oliwer tog en promenad dit efter vi ätit lunch. Tänkte att jag kanske skulle piggna till av en promenad. Men det var inte så upppiggande som jag hoppats på. Snön blåste i ansiktet, det var blaskigt och jag fastna 48 gånger med vagnen i alla dessa snö högar som är i vägen! Oliwer stensov medans jag kämpade på och när jag var framme efter 1 timmes promenad var jag genomsvett och ännu tröttare än innan!
 
Nu har jag tänt ljus och dragit på mig en stor skön mjukis tröja, ska strax bosätta mig i soffan med en skål chips, cola & bara ha familjemys resten av kvällen. Tänkte ladda hem något vi alla kan se, något som är "Oliwer tillåtet", jag röstar på Lotta på bråkmakargatan, Micke på pippi & Oliwer på bamse. Jag gissar på att en liten herre som börjar på O kommer få sitt val igenom.
 
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Hannah Niklasson

Sicken goding!

2013-02-18 @ 18:49:11
URL: http://hannahlillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack, Ja visst e han de :-)

2013-02-18 @ 20:42:57
Postat av: frida axelsson

såå sööööt!

2013-02-21 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0