John blund är mer än välkommen, igen,

 
Sitter i sängen och utan att överdriva har jag gäspat 10 gånger dom senaste tio minuterna. Ingen energi alls. Halv åtta låg jag i Oliwers säng för att natta, och vad hände? Jag sten slockna! Tror mina ögon slöts sig innan Oliwers gjorde det. Vakna tio i nio och insåg till min förtivlan att jag missat familjen annorlunda. Nu har jag legat i sängen och små kikat csi samtidigt som jag knappat på mobilen och läst olika bloggar. Trillade in på en ny idag och sitter här nu med en liten obehaglig klump i magen. Ska fråga om jag får länka hennes adress så även ni kan läsa den.
 
Annars i dag har det varit strålande sol, jag lämna bilen hemma efter jobbet och tog sedan en promenad för att hämta Oliwer. Man får ta dom små tillfällena som ges att promenera och andas in frisk luft. Det blir ljusare och ljusare nu för varje dag som går vilket gör att dagarna känns längre och att man inte behöver parkera sig inomhus så fort man slutat jobbet. Som idag, jag och Oliwer promenerade och hann även besöka lekparken innan vi tillslut var hemma. Skönt!
 
Ne nu ska jag borsta tänderna och hoppas på att John blund kommer tillbaka så jag kan somna ännu en gång, denna gång för natten.
 
Sov så gott! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0