Denna dag, inte ett liv.

 
Ja idag har vi verkligen inte gjort mycket. Energin har varit på noll. Har egentligen en massa saker att ta itu med här i hemmet men har verkligen inte haft lust till det. Dagen har alltså spenderats i mjukisar och otvättat hår. Var ute en sväng på morgonen & även på eftermiddagen för att Oliwer stackarn inte skulle dö av tristess här hemma. Vi promenerade, hade snöbollskrig och lekte i lek parken. När vi knallade hemåt efter eftermiddags promenaden decka Oliwer, på tok för sent. Så vet en som kommer få va uppe med mamma & pappa ikväll och slipper krypa ner i sängen halv åtta. Skönt med helger ändå, inte behöva köra stenhårt på rutiner. Söndags lunchen bestod förövrigt av kok korv med bröd och till kvällen kommer det bli kebab pizza från Milano. Ingen energi i köket häller som ni förstår av middags valet.
 
Nu har iaf jag & Oliwer badat, håret luktar gott och rena & sköna mjukisar är på. Har tänt ljus och plockat i ordning Oliwers leksaker. Om en stund tänkte jag att vi skulle sjunka ner i soffan och inte göra ett smack. Får bli tvn som roar oss dom sista timmarna av denna söndag, och mumsig pizza såklart!
 
Men först har jag lovat Oliwer att vi ska pussla, han e ta mig fan grym på det.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0