Äntligen är energin tillbaka!

 
Fy sjutton vilken piss vecka rent ut sagt. Jag har varit så seg och på allmänt trist/grinigt humör. Ni vet en såndär vecka när man stör sig på allt och alla i princip. En såndär vecka när man känner sig fulare än fulast, blekare än blekast och kläderna sitter tajtare än någonsin. För blek, det kan jag lova er att jag är! Såhär blek har jag nog aldrig varit förut. Å andra sidan ska man ju faktiskt vara blek på vintern. Det är ute att vara solarie brun kan jag ju säga er som ser ut som negrer och är sådär fult fejk bruna (det sa dom på radion) Ursäkta om jag trampa på någons tår. Nu menar jag inte sådär "lite brun fräsha" utan såndär sotig/kolsvart färg man får när man solar 4 dagar i veckan året runt. Jag ska nog ta och besöka solariet en dag nästa vecka, så jag slipper se sjuk ut.
 
Annars då, idag kom energin tillbaka. Tack & lov! Förutom att ha jobbat har jag hunnit med att helg handla, stor städa och plocka i ordning på allt tvätt. S K Ö N T!!! Helg handlingen blev dyr. Fråga Micke vad vi skulle äta i helgen. Tja, oxfilé fredag & färska räkor från fiskaffären lördag. Har han glömt att jag har en café lön?! Haha. Men han fick som han ville. Frys mannen på willys fixa oxfilé till mig och sen var jag även på fiskaffären innan vi slutligen kom hem.
 
Efter att hemmet lukta rent och gott så fixa vi kvällsmat, Oliwer fick bestämma och det blev fjärils makaroner & köttbullar. Nu ligger han mätt och trött i soffan och kikar Bolibompa.
 
Micke kommer nog hem när som helst, på köks bordet ligger en påse ost bågar och väntar på han. Fan vad han är bortskämd.
 
Ha en mysig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0