Snorig & jävlig...

 
Starten på denna vecka har ju inte varit den bästa. Igår hade jag så förbannat ont i halsen, öronen, huvudet och även i varenda muskel efter söndagens ridning. Man har glömt hur mycket benen faktiskt får kämpa och så mycket som man spänner benen och kämpar och kämpar för att hästen ska jobba det har man glömt. Både häst & ryttare gav i princip upp så fort det började gå bra, men roligt var det! Så förutom att jag snorade hela dagen på jobbet och gick som jag hade fått en stock i räva så jobbade jag ju även såklart 10 timmar i sträck med 15 minuters rast. Jag ville typ dö när jag kom hem, söta Johanna skulle ju bjuda på kvällsmat så fast jag mådde som en överkörd grävling pallrade jag mig dit efter jobbet <3 Va så längesedan vi sågs, älskade underbara människa!
 
Idag mår jag mycket bättre. Halsen svider lite & näsan rinner men jag är mycket piggare. Efter att jag hämtat Oliwer på dagis halv fyra så åkte vi hem och parkerade cykeln och knallade bort till lekparken i vårat område. Oliwer träffade sin dagis polare så dom spelade bandy och busade runt medans jag satt på bänken och bara njöt av solen! Riktigt varmt idag :) Nu har Oliwer badat och vi har käkat kvällsmat. Micke jobbar över till åtta idag så jag gjorde bara toast & smoothie. Mycket uppskattat av lilla hjärtat!
 
 
Nu har han gosat ner sig i soffan framför lejonkungen med en skål äpple. Blir bara att varva ner nu innan det är dags för god natt saga och sängen!
 
Ha en mysig tisdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0