Silverfallen.

 
Igår hade vi en riktig mysig söndag. Vädret var ju helt underbart! Vi packade picknick korgen och åkte till silverfallen. Oliwer tyckte det var hur roligt som helst att knalla runt där i skogen, kika på vatten fall, plocka pinnar osv. När vi hade promenerat en stund och kikat på vattenfallen så satte vi oss på ett mysigt ställe och åt färska baguetter med kycklingröra, bullar, kex & saft. Dit kommer vi åka fler gånger =) Jag hade inte varit där sedan jag var liten, riktigt bra ställe att åka till om man vill ut på en liten utflykt med barn.
 
 
 
 
 
Nu har jag precis varit ute och sprungit, har varit förkyld över en vecka och inte kunnat springa men nu trotsade jag min förbannade näsa som aldrig slutar rinna, och sprang ändå! Halsen gör iaf inte ont så det är nog ingen fara. Blir det värre så får jag väl skylla mig själv. Kände att jag behövde komma ut och piggna till då jag varit så jädra slö både igår och idag.
 
Annars dååå, Micke sitter och as garvar i soffan förtillfället. Morgan & Ola-Conny på tv, dom är ju helt fantastiska! Haha.
 
Jag själv ska torka håret och sedan slå mig ner i soffan och invänta Hannibal som börjar kl nio. Ser ni på det? Riktigt bra faktiskt!
 
Må gott

Kommentarer
Postat av: frida axelsson

Vad mysigt det ser ut. Och vad du är vacker malin!
Kram på dig

Svar: ja de var jätte mysigt!! vacker?? haha mjukiskläder osminkad å flötigt hår :) du e söt du frida <3
malpe.blogg.se

2013-04-23 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0