Seeeeeg.

 
Hej på er!
 
Idag är jag bra seg, åkte till Laxå igår när jag slutat vid fem och kom hem sent och hade svårt att somna. Kvällen igår var iaf väldigt trevlig! Inte var dag man träffar Linda! Vi käkade tacos & efterrätt, drack vin & tjötade skit och skrattade så tårarna spruta! <3
 
 
Idag när klockan ringde så ville jag bara dra täcket över huvudet men det var bara att bita i det sura och kliva opp! Nu har Micke åkt till en kompis för att kika fotboll och dricka bärs, så han ser inte jag & Oliwer röken av mer idag. Mamma och son egentid behövs det med <3 Oliwer är super trött efter att ha varit ute hela dagen med sin pappa, han ligger nu i soffan och tittar i böcker. Jag själv har precis duschat och hoppat i mjukis kläderna. Ska strax åka hem till mamma & mamma där vi ska spendera resten av lördagen. Ska bli gott med pappas mat, min lunch blev en coccos choklad boll. Bra matvanor man har!
 
Ha en fortsatt härlig lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0