Nytt för kropp&knopp.

 
Köpte en ny vindjacka i veckan. Behövde verkligen en som var tunn och vindtät. Så konstigt väder nu ju, för varmt med vinter jacka och för kallt med skinnjacka. Iaf, så hittade jag en marinblå jacka i märket didriksson. Ett par överdrags byxor hängde med i priset vilket var perfekt då jag inte äger några! Mycket bra att ha när man är ute och leker med Oliwer, är ute i skogen osv. Dessutom var det rea, hade kostat 1400 men kostade 799 nu. Perfekt!
 
 
Nu när jag håller på att bleka håret ville jag ha någon bra produkt som skyddar när jag fönar/plattar. Jätte bra och luktar mumma!
 
 
Ska dricka upp kaffet här nu, sedan möta upp Lina för en lång promenad i det gråa vädret!
 
Hörs ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0