Nu är det mysdags!

 
 
Äntligen fredag =) Jobbade till tre idag och när jag & Oliwer kommit hem så kom Johanna upp på fika. Vi satt ute i solen och drack kaffe, mumsade chokladbollar och tjöta skit. När hon sedan knallat hem drog jag till snapen och sprang, kör 6,5 km nu så det går framåt! Nu har vi precis ätit, ljusen är tända, godiset är på bordet och på teven är det såklart bamse. När Oliwer somnat ska jag & Micke kolla på mammas pojkar. Hört att den ska va rolig!
 
I morgon jobbar jag, på ett sätt skönt då jag slipper städa, varje vår och höst är det städdag i området. Det ska krattas löv, sopas, klippas häckar osv. Sedan bjuds det på grillad korv, dricka, kaffe, bullar & kakor. Skulle väl vara för den sakens skull det är synd att missa städdagen =P Oliwer tycker nog det blir roligt då alla barnen i området är ute samtidigt. Han har ju Alvin från dagis som också bor på bergsgatan. Dom var ute och cyklade tillsammans förut. Roligt att han kan va ute med en kompis och leka :)
 
Ne, dags att ta tag i disken så man kan slå sig ner i soffan sen.
 
Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0