Måndagskväll.

 
Sådär...nu har jag slagit mig ner i soffan efter att ha varit på willys och handlat. Tycker ta mig fan att man handlar jämt!! Alltid är det något som är slut. Jag tycker ändå att jag planerar hyffsat bra och storhandlar gör vi varje månad men ändå får man springa in i affären var & varannan dag! Nu behövdes det lite mjölk, bröd och sådana där bas varor. Tänkte att jag passar på att handla och planera helgens middag också, men kommer ändå behöva handla fredag IGEN för endel saker kan jag inte köpa redan idag då det blir gammalt tills helgen. ilands problem...
 
Funderar starkt på att beställa Linas matkasse. För något mer jag är trött på så är det att komma på vad man ska äta och komma på nya rätter. Ska Micke laga mat blir det i princip alltid typ korv. Makaroner är även populärt hos honom, varför krångla till det lixom?! Så ska vi äta något roligare än korv & färdiga köttbullar så ligger bollen hos mig. Har ni testat Linas matkasse? i så fall vilken? Fanns tre olika på den sidan jag kikade. Original kassen, barn kassen & inspirations kassen. Vore himskans bekvämt att få en kasse till dörren med färdiga recept. Skriv gärna om ni testat och vad ni tyckte!
 
 
Nu ska jag ta mig ett äpple och bara ligga & glo på tv resten av kvällen, börjar en ny serie kl nio, Hannibal tror jag den hette. Får se om det är något att ha!
 
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: malin

Har inte provat den, men ananrs finns ju ICA matkasse, då går man bara in till ICA och hämtar den färdigfyllda påsen:)

2013-04-08 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0