Lite myspys såhär i förväg!

 
När Micke kommer hem från jobbet vid åtta så ska vi ha lite "fredags mys". Tar det en dag tidigare då jag ska åka till Laxå i morgon kväll och Micke ska iväg med sina polare på lördag så får fuska lite :) Naturgodis & loka mango är inhandlat och så ska jag försöka mig på att hitta en bra film.
 
 
Slutade kl tre i dag, jag & Oliwer åkte då direkt till polis stationen för att fixa ett pass till honom. Oliwer var sååå glad (han trodde ju att han skulle få träffa poliser och se massa polis bilar) Men inte en enda polis såg vi, bara en halv trött tant som fixade passet till oss =P Oliwer satt still och kortet blev jätte sött, dock var han besviken över besöket då det inte var så roligt som han hade hoppats. För att muntra upp honom åkte vi och köpte glass, efter att glassen var uppäten så hade besvikelsen gått över :)
 
Nu har vi precis käkat en omelett med bladspenat, skinka, tomat & halloumi ost till kvällsmat. Riktigt gott med halloumi ost i omeletten! Oliwer gillar halloumi men tydligen inte idag när allt var blandat och hackat i mindre bitar. Barn och deras idéer ;)
 
Lillfisen sitter nu i soffan och kikar på något program om barn och deras husdjur som dör. Olika barn och olika djur varje program. Sen har dom begravning och grejjer, idag handlar det om en liten tjej och hennes hamster Alvin som är gammal och snart ska dö. Oliwer sitter och ser mycket bekymrad ut där i soffan =P
 
Ne nu ska jag hänga upp tvätten innan det är dags att göra ordning skrutten för sängen.
 
Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0