Full fart!

 
Veckan har bestått av jobb och så har jag varit redig och tränat. Här hemma är det sura miner då Micke håller på att sluta snusa och humöret svajar ordentligt vill jag lova =P Igår hade han framme dill chips, chilinötter & glass på vardagsrums bordet och satt och moffa helt besatt. Haha! Jag höll mig till min avokado, då Micke fräser jaha du äter inget onyttigt nu eller?! Ja, tänk vad nikotinet kan göra med en. Vet när jag försökte sluta ett tag, det hamnade mycket choklad boll smet i magen då vill jag lova!
 
Happ, ikväll kom vi alla tre hem sent. Både jag & Micke slutade sex idag så nu har jag skyndat mig att fixa iordning middag så vi får lite mat i magen innan Oliwer ska sova. Torsken är i ugnen och potatisen på spisen så nu är det bara att duka och vänta på att det ska bli klart. Torsk med senap&dragonsås, potatis mos och avokado sallad står på menyn!
 
 
Hoppas att ni mår bra!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0