En oväntad vänskap.

 
Åhhh vilken härlig film vi såg i går kväll! Jag har varit lite skeptisk till den för att den är fransk men eftersom alla som sett den ger den topp betyg så tänkte jag ge den en chans, och jag blev inte besviken! Sååå himla bra! Har ni inte sett den så se den för sjutton :)
 
 
 
Sitter nu ner för första gången idag. Jobbade 8-14:30 och efter jobbet stack jag direkt ut och sprang. Har precis duschat och det var sååå gött. Kände mig lagom fräsch, en lukt mellan kaffe & svett, inte så mysigt! Nu luktar jag däremot mumma, jordgubb faktiskt!
 
Ska ta och måla naglarna nu, sen fixa till mig lite. Ikväll är vi bortbjudna hem till Irene & Micke. Även Mickes syster, sambo och Oliwers minsta kusin Elias ska dit. Blir roligt då kan killarna leka =) Mat & spelkväll står på schemat, blir nog himskans trevligt!
 
Ha en fortsatt bra lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0