Dax att städa bort påsken kanske....

 
Puuuh, nu är jag trött i bena må jag säga. Efter jobbet cyklade jag till dagis för att hämta Lilleman. Jobbigt det här med vädret...svin kallt på morgonen så då tar man på sig vinterjacka (eftersom jag cyklar numera) och när man har jobbat färdigt lyser solen och det blir ap varmt att cykla ända upp för backen (med en 13 kilos klump ibak) Så när vi kom hem var jag precis genomsvett!! Då var det skönt att tvätta av sig sminket och dra på sig bekvämare kläder. Jag och Oliwer var ute och spelade bandy tills Micke kom hem, då drog jag ut och sprang. Idag var det jobbigt då jag är öm i låren sen igår...men skam den som ger sig! Och jag är sannerligen inte den som tänker ge sig nu ska ni veta. Har jag bestämt mig för att springa så kommer varken träningsvärk eller trötthet stoppa mig. Då kommer man ingenstan! Minst 4 gånger i veckan ska jag pallra mig ut!
 
Efter en jobbig & svettig springtur så blev det dusch och matlagning. Kycklingfilé med sweet chili sås i ugn och till det blev det råris och en sallad. Tvättat har jag även hunnit med att göra. Nu sover Oliwer som en stock, Micke kollar fotboll och jag inväntar kockarna!
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0